Säsong 2, avsnitt 1.

Jo, jag ÄR tillbaka! Efter över ett års bloggpaus. Och i samband med beslutet att återvända länsade jag bloggen. Raderade alla 900 inlägg. Lät min historia gå i graven. Okej, fullt så allvarligt är det väl inte, men det var ett svårt beslut att ta. Lite som att bränna upp sina dagböcker.

Orsaken var delvis att jag ville börja om från scratch utan att påminnas om det negativa i mitt förflutna. På samma gång rök en mängd inlägg om underbara tider också, men jag har ju förstås både bilder och minnen kvar för egen del.

Den andra orsaken till saneringen av bloggen var stora barnen, varav den ena är påväg mot tonåren med alltför hård fart. De har figurerat i vart och vartannat inlägg och jag vill ge dem en chans att tycka till innan jag exponerar dem. Juni har fortfarande inget att säga till om, den lilla linslusen. Hon får bara lov att vara med. Även med sitt allra bästa jag-kom-just-hem-från-dagis-och-jag-är-TRÖTT-humör.

20131025-165121.jpg

11 thoughts on “Säsong 2, avsnitt 1.

Kommentera

