I huvudena på tanttorna

Jag hade igår äran att agera POMPdeLUX värdinna. Riktigt skönt att inta den rollen efter att jag de två senaste säsongerna själv varit representant för de här ljuvliga danska barnkläderna. Skulle lätt ha kunnat shoppa mej fördärvad, men för en gångs skull var jag realist och höll mej till en summa min tunna plånbok klarade av.

Lika roligt som det var att få tafsa på den vackra kollektionen var det att ha 15 pratglada ”tanttor” (Junis ordval) på besök. Kaffet byttes efter shoppingen ut mot vin och diskussionerna blev allt livligare för varje timme som gick. Magmusklerna tackar för många skratt och hjärnan fick gå på högvarv när ämnena emellanåt rörde allvarliga och komplicerade frågor.

Tack alla ni härliga TANTTOR för en skönskön kväll!

20131027-190913.jpg

20131027-190925.jpg
På tal om intressanta diskussionsämnen – ni har väl inte missat Nadia och Linn?

2 thoughts on “I huvudena på tanttorna

  1. Jag läser din blogg via en rss-läsare (feedly) och ser då koordinater var bilden är tagen. Lätt att klistra in i Google och få fram en adress. Tänkte bara meddela detta, om det inte stör dig att folk kan se dem är det ju OK, men ifall det inte är meningen att vi ska veta så rekommenderar jag att du kopplar bort den funktionen i din mobil/surfplatta.
    Tack för att du bloggar igen! 🙂 Kram.

Kommentera

